Saturday, March 16, 2013

Wonderful weekend or just Normal weekend?

Andai saja bisa.. kau fahami... dalamnya cintaku yang hebat... *Eh.... asal aku nyanyi..hahah

Fuhh...back to topic... mggu ni busy kaw2...

mne tak busy...sukan lg...esaimen lg...kne urus program lg.. haaaa....
hujung mggu dihabiskan dgn buat keje..hahah...aduhhhhhh... malas oo..

Kejohanan Olahraga Tahunan 2013... 1 Emas 1 Perak 1 Gangsa... 
wahhh...boleh tahan jgak aku ni...

sepatutnya,weekend laa mse untuk berehat... ptg ni ada friendly lg... 
haaa...bertambah la calar kat kaki aku...

oh yeeee... pe yg aku nk bebel lg...

hmm.. semakin hari semakin renggang.... haaa...xfham??
biar aku je yg faham... so...dats good.. tu la yg sepatutnya tau..

ok laaa...aku nak basuh baju,kemas rumah,masak.. MASAK?? hahahah
mna mungking dong...hahahah...lapaq weh.. mkn sat.... TO BE CONTINUED..

No comments:

Post a Comment